Wednesday 2 February 2005

sth to share...

today … was in bad mood actually … but after chatting with one of my friends, hongming’s fans, my mood become so peaceful … this is some of what she wrote to me …

唉…為情所困的小女子…
愈是藍藍時…
愈要想得開…
當要鑽牛角尖時…
別忘了正面思考一下
我是世上獨一無二的..
人生如此漫長..
我一定會遇到更好的..
自信的女人..是最有媚力的..
朝著自己選擇的路..
大步的邁向前..
幸福的康莊大道就在妳面前了~~

well, felt so nice to read this … you know ? these few days I have been very moody, but thanks to hongming’s fans, who always encourage me and ask me to look at the bright side …

sometimes … friends can really be very very important … when I can’t meet science3’s friends, I still have them …

and also, today happened to pay attention to one of Nicholas Teo’s songs, ONLY ONE, and I think it’s very optimistic and directly affected my mood. Currently I felt very peaceful, and seemed like I have really ease my mind, at least I won’t always be in bad mood …

share with you guys too … the lyrics attached I love the last paragraph the most !!

==========

ONLY ONE – Nicholas Teo

你总是在迷乱的时候心情摇摆
一冲动就躲在那伤痛苦海
他所要的无非是一种自由自在
恨不能将快乐都拥在心怀
我明白感情的结果谁都无法安排
错过就不要再异想天开
在寂寞背后踩着一片憧憬地带
我怎么能让你还孤单存在
我的歌在你的耳边所以响起来
是因为我不想再活得不痛快
我相信像这样的感觉其实不太坏
你喜欢我就不会停下来
让世界更精彩
让希望的火焰在你心中烧起来
没有人将真爱在一念之间出卖
让感动和依赖在你心中留下来
没有人会无奈让自己受伤害
让希望的火焰在你心中烧起来
没有人将真爱在一念之间出卖
让掌声跟喝彩在你身边留下来
你要相信自己是 only one

==========

good day to everyone.

No comments:

Post a Comment