Tuesday 19 August 2008

兒子。生日快樂。

我的寶貝啊,
今天是你22嵗生日哦
真抱歉
媽咪沒來得及準備一些什麽給你
不過
媽咪從來都沒有忘記哦。。

當了你媽咪好多年
媽咪真的很慶幸有你
陪我度過了很多日子
看著你長大
看著你變得又乖又聽話
看著你交女朋友
看著Priya也跟著叫我媽咪
呵呵
我只能說:
媽咪真的老了!!!!

希望你接下來的日子
都能開開心心平平安安的
雖然我們以後見面的機會
可能會比現在還要少
但是我相信
我們母子倆的感情
是經得起時間的考驗的,對吧?

兒子
生日快樂
媽咪愛你 =)

3 comments:

  1. Thanks mummy :D

    This is so sweet :)

    ReplyDelete
  2. HAHA. should i be complaining why i dont get this? :P

    ReplyDelete
  3. so so sorry my dear... well for this year I can give a not-too-good reason: your big day was my big day too, convocation in UK and thus for one week after that I didn't manage to do that....

    very very sure that next year you will get a much longer one than this ^^

    ReplyDelete