Sunday 29 May 2011

生病了

現在的我
是吃了傷風葯發燒葯咳嗽葯之後的我
所以如果我表現得語無倫次
請原諒我,哈!

這一次生病
的確是自己惹來的
愛之深責之切
所以被罵
我真的就算了

身體發膚受之父母
只要是讓自己生病的理由
條條都是滔天大罪
不愛你的人
就算是你咳到肺癆死在臭了幾天的垃圾堆裏
也不會管你的死活
所以
爸爸願意在我生病的時候
從 Taman Johor念到Taman Perling
再從Taman Perling念到Taman Johor
我是幸福的。。。

雖然被念的内容
搞到我心情很不好
但是其實爸爸也說的沒有錯
從小到大
我一直都是個會讓父母擔心的孩子
也難怪爸爸從來都不放心我。。。

黃慧云啊
要記得
這個世界上
最最最最最最最愛你的人
是爸爸!

2 comments:

  1. In the event that you have to rent an auto you ought to have Rent a Car Islamabad in your psyche. Our organization is a main rent an auto organization in Pakistan. For us first class rental administration is benchmark. Our customers can basically pick the rental auto through this site. Notwithstanding what sort of vehicle you need - you can book it with a couple of steps. Islamabad Car Rent gives various exceptional autos to meet your rent an auto prerequisite for your extraordinary occasion or corporate social event.

    ReplyDelete